Prekės grąžinimas
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas.
Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Ši sąlyga netaikoma tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
Grąžinama prekė privalo turėti visą komplektaciją, kurią pirkėjas gavo įsigydamas pirkinį.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir ant augalo buvusį jo pasą įrodantį jo kilmę.